Autor Wątek: ja to mam problem...  (Przeczytany 6315 razy)

kasia74

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
ja to mam problem...
« dnia: Czerwiec 13, 2009, 05:53:08 pm »
Witam! moj problem przedstawia sie nastepujaco. Zakupiłam u Państwa soczewki koloryzujące, przełożyłam je do pudełeczka z płynem.Dziwnym wydawalo mi sie, ze na jednej z nich jest taki zadziorek,no ale to moj pierwszy raz,więc... Namęczyłam sie jak wół przy ich zakladaniu(co nie jest proste), ale udalo sie..... troszke popieklo,poszczypalo i bylo ok.Niestety po jakiejś półgodzince oko zaszlo mgla i co sie okazalo, ze soczewka mi spadla w kacik oka, ale najlepsze przede mna, okazalo sie ze jest jej polowa(to ta soczewka od zadziorka!). Bóg raczy wiedziec gdzie mam tę druga??? Nie wiem co mam dalej robic? mam ochotę je zareklamowac?czy to ma sens?prosze o sugestie.... :(
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

rafixo

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Re: ja to mam problem...
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2009, 01:49:00 pm »
Jesteś pewna, że ta druga połowa nigdzie Ci nie wyleciała "po drodze"?
Koleżanka miała podobny problem, aż pojechała do szpitala pielęgniarki się śmiały ale poleciły zanurzyć otwarte oczy w misce wody i po jakimś czasie odlepiła się od oka. Nie koniecznie uda to się za pierwszym razem, ale próbuj.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

kasia74

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Re: ja to mam problem...
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 15, 2009, 09:06:47 am »
ufff.. znalazła się wczoraj moja zagubiona część soczewki wczorajszym wieczorem zeszła mi z oka... co nie rozwiązuje do końca mojego problemu!!! co mi po jednej soczewce??? doradźcie mi czy mam szansę na reklamację???
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

aniula

  • Gość
Re: ja to mam problem...
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 15, 2009, 12:40:28 pm »
Każdą soczewkę można reklamować, sprawdź tylko jakie zasady panują w sklepie, najczęściej wygląda to tak: odeślij soczewkę (w pojemniku z płynem) z dokładnym opisem co się stało, kiedy w jakich warunkach itp. dopnij dowód zakupu (lub jego ksero) i czekaj na odpowiedź.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

mateusz

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
Re: ja to mam problem...
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 15, 2009, 04:07:39 pm »
witam

Uszkodzenia mechaniczne nie podlegaja reklamacji - zaden z producentow tego nie przyjmie, ale jezeli problem byl w pojemniczku to mozna sprobowac uzyskac reklamacje od producetna plynu (i pojemniczka).
Prosze o kontakt z naszym działem obslugi - na adres: kontakt@szkla.com podajac numer zamowienia i krotki opis sytuacji. Postaramy sie pomoc.

pozdrawiam

Mateusz
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »