Autor Wątek: Uwieranie  (Przeczytany 3653 razy)

dkbachul

• Newbie
  • *
Uwieranie
« dnia: Październik 27, 2011, 09:26:03 pm »
Witam. Specjalista dobrał mi soczewki i wszystko było ok po pierwszych dniach ich użytkowania. Tzn troszkę je czułem ale z dnia na dzień było coraz lepiej. Przed szkołą raz założyłem soczewki i myślałem, że jest wszystko ok. Ale nagle na 1 lekcji zaczęło mi tak uwierać ta soczewka w prawym oku, tak jakby kuło mnie. Masowałem oko przez powiekę i chwilę pomagało lecz po chwili znowu było to samo. Na 6 lekcji(wf) przy masowaniu wypadła mi z oka i była taka sucha. Nie miałem co z nią zrobić a jestem początkującym posiadaczem soczewek więc zakładanie ich zajmuje mi trochę czasu. Zaniosłem ją do auta na płaskiej powierzchni położyłem i tak samo zrobiłem z drugą soczewką (zdjąłem ją i położyłem). Po skończonym wf szybko pojechałem do domu i wsadziłem je do płynu. Były sztywne, lecz po 5 godzinach odzyskały swój kształt. Założyłem je ponownie na następny dzień i tym razem uwierało mnie na lewym oku(pewnie pomieszałem soczewkę, gdyż mam jednakowe wady). Moje pytanie brzmi co mam teraz zrobić ? Czym to jest spowodowane, że soczewka mnie uwiera tzn kuje tak w oko ? Próbowałem ją masować przez powiekę ale to na chwilę pomaga. Nie wiem jak to jest z tymi stronami soczewek, oglądam na internecie jak to trzeba rozpoznać ale według mnie prawa i lewa strona wyglądają tak samo. Próbuje je zmieniać stronami i znów zakładać ale dalej kuje. Obraz jest dobry, wszystko widzę dobrze. W czym może być problem ?

PS Czy to jest normalne jeśli przy założonych soczewek przy patrzeniu na blisko tak jakby ten obraz jest z początku rozmazany lub taki za łzami a potem dopiero wszystko ok ? Bez soczewek nie mam problemu z przeczytaniem czegoś małego i co jest bardzo blisko przy oczach.

Zapomniałem dodać że są to soczewki miesięczne i użytkuję je dopiero kilka dni.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Katarzyna Szkla

• Newbie
  • *