Autor Wątek: Ból i pieczenie przy noszeniu soczewek. POMOCY  (Przeczytany 5787 razy)

Michaeljack

• Newbie
  • *
Ból i pieczenie przy noszeniu soczewek. POMOCY
« dnia: Marzec 23, 2011, 02:45:03 pm »
Witam,
Chodzi o to że mam problem z moimi soczewkami. Otóż gdy nakładam soczewki zajmuje mi to dobrych kilkanaście minut a nie którym udaje się je założyć odrazu i mają spokój. Muszę parę razy je zakładać i zdejmować by nie czuć dyskomfortu. Po drugie prawdziwym problemem jest to że po kilku godzinach noszenia po około 4 lub 5 oczy zaczynają mnie piec i boleć. Myślałem że jest to spowodowane tym że soczewki straciły swoją przydatność. Muszę wtedy je jak najszybciej zdjąć, jednak gdy tylko je zdejmę oczy robią się czerwone. Dostaje również jakiegoś światłowstrętu. Nie mogę patrzeć wtedy na słońce lub inne źródło światła bo inaczej oczy automatycznie mi łzawią. Noszę soczewki Air Optix Aqua. Może to być również spowodowane złym płynem. Nie znam się na tym. Płyn którego używam to Solo Care Aqua. Okulistka powiedziała mi że posiadam zespół Suchego Oka. Kupiłem krople by przemywać oczy. Krople to Bausch&Lomb Artelac. Chciałbym bardzo znaleść rozwiązanie tego problemu. Soczewki bardzo pomagają mi w codziennym życiu. Przy prowadzeniu auta lub w szkole. Nie chce z nich zrezygnować. Proszę o szybką i fachową odpowiedź.

Pozdrawiam :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

lexmark123

• Newbie
  • *
Re: Ból i pieczenie przy noszeniu soczewek. POMOCY
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 24, 2011, 02:23:35 pm »
Sam miałem podobnie...
Podstawa to higiena niby wszyscy o tym wiedza a jednak zawsze trzeba łapy umyć :wink:
Pewnie nie nosisz długo soczewek skoro zakładanie ich zabiera tyle czasu.
Pamiętaj że jak oko jest zmęczone(czerwone)kilkoma nie udanymi próbami to musi odpocząć.